Selecteer een pagina

FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van alle veelgestelde vragen rondom Fresh Tilburg.
Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact met op ons.

Kan ik bij jullie items online bestellen?

Ja, dit is mogelijk via WhatsApp of via de telefoon. Stuur ons een bericht via de WhatsApp knop linksonder. Of kijk in de footer voor ons telefoonnummer.

Is het mogelijk om items te reserveren?

Ja, dit is mogelijk via WhatsApp of via de telefoon. Stuur ons een bericht via de WhatsApp knop linksonder. Of kijk in de footer voor ons telefoonnummer.

Hoe werkt jullie retourbeleid?

Is een item toch niet helemaal naar wens? Dat kan natuurlijk gebeuren. Je hebt 14 dagen de tijd om je item te retourneren.

Het artikel dient ongedragen te zijn, in nette staat én voorzien van alle prijskaartjes.

Mijn item is na aankoop kapot gegaan, wat nu?

Mocht het item beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing.